Om Klubben af Kliniske Undervisere

Her kan du læse mere om Klubben af Kliniske Undervisere.

Formål

Bestyrelsen

København Professionshøjskole KP

Konstitueret formand
Dorette Höppner Madsen
Herlev Hospital 
Afdeling for fysioterapi og ergoterapi
Opgang 8, 3. sal
Borgmester Ib Juuls vej 29
2730 Herlev
38 68 67 11
dorette.hoeppner.madsen@regionh.dk

Suppleant:

Sarah Engmark
Nordsjællands Hospital Hillerød
sarah.engmark@regionh.dk

VIA University College - Campus Holstebro 

Økonomiansvarlig
Charlotte Hagde Jessen
Neurorehabiliteringen Skive 
Regionshospitalet Hammel Neurocenter
Resensvej 25
7800 Skive
78 44 03 46
chajesse@rm.dk

Professionshøjskolen Absalon

Jette Clausen

Guldborgsund Genoptræning
Møllebakken 5
4800 Nykøbing Falster
25 18 05 78
jetnie@guldborgsund.dk

Aalborg Professionshøjskolen University College Nordjylland

Bimbo Babatunde
Kildehuset
Anders Mørchsvej 1,
9400 Nørresundby
99 31 60 00

Suppleant:

Kristina Frank Kristiansen
Regionspsykiatrien Brønderslev
krkr@rn.dk

UC SYD

Jannie Tinggaard

Vejen Kommune, Hverdagsrehabilitering


Østergade 28, 6630 Rødding
79 96 64 37
Jatp@vejen.dk

Suppleant:

Liselotte Ankersen Dansk Gigthospital Lankersen@danskgigthospital.dk

UC-Lillebælt

Nanna-Rozalina Elgaard Aaquist
Geriatrisk afdeling
Baagøes Alle 15, 5700 Svendborg
Nanna-Rozalina.aaquist@rsyd.dk

Forretningsorden

  • Indkaldelse til møde i klubbestyrelsen sendes med dagsorden 14 dage før afholdelsen.
  • Formanden sørger for udsendelsen.
  • Mødehyppighed 3-4 møder pr. år afhængig af aktuelle sager og Klubbens økonomi.
  • 1. møde efter seminaret skal afholdes senest 1 måned efter seminaret.
  • Dagsordenpunkter sendes til formanden senest 3 uger før mødet.
  • Ordstyrerfunktionen varetages af formanden.
  • Referentfunktionen går på skift efter adresselisten. Formanden fritages for at skrive mødereferat.
  • Hver repræsentant sender referater fra de lokale netværk til webansvarlig, som sørger for at de lægges på hjemmesiden. Formanden er ansvarlig for årsberetningen. Årsberetningen lægges på hjemmesiden efter afholdelse af seminaret.
  • Referatet skal være bestyrelsesmedlemmerne i hænde senest 14 dage efter bestyrelsesmødet pr. e-mail. Bestyrelsen skal godkende dette elektronisk i Google Docs inden 14 dage, hvorefter det lægges på klubbens hjemmeside. 

Dagsorden

Dagsorden skal mindst indeholde :

  • Siden sidst:
    • Indkommen post...
      • Fra lokalnetværk og skoleråd
      • Nyt fra Etf
      • Råd, udvalg
  • Økonomi
  • seminar, evaluering og planlægning
  • Fastsættelse af dato for næste møde
  • Eventuelt

Supplerende dagsorden for første bestyrelsesmøde efter seminar:

  • På første bestyrelsesmøde efter seminaret konstituerer bestyrelsen sig med 1 formand og 1 økonomiansvarlig samt 1 webansvarlig. Anmeldelsesblanket indsendes til Etf, Ergoterapi afd. Fag og Politik.
  • På første bestyrelsesmøde efter seminaret gennemgåes forretningsordenen for klubbestyrelsen.

Supplerende dagsorden for første bestyrelsesmøde efter nytår:

  • holdes hos Etf i København
  • eventuel temadag planlægges på dette bestyrelsesmøde

Dækning af udgifter:

  • Rejsegodtgørelse efter gældende regler i Etf refunderes af Klubben via Etf's sekretariat. Ordnes senest 1 uge efter afholdt møde.
  • Udgifter til frokost refunderes af Klubben via Etf's sekretariat.

Revideret januar 2020.

 

Vedtægter